Obchodní podmínky

Všechny ceny zboží a dopravy jsou uváděny s DPH.

Jsme plátci DPH

ADRESA:

PISCIS InSpiral s.r.o.

Heydukova 85
73801 Frýdek-Místek

IČ: 06804900
DIČ: CZ068049

Kancelář / Ateliér / Provozovna/ Výdejní místo:
Heydukova 85
73801 Frýdek-Místek

Bankovní údaje:

Fio banka CZK: 121212122/2010

Fio banka bankovní kontakt pro mezinárodní platby v EUR:
99997727/2010
IBAN: CZ8920100000000099997727
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

– poplatky dle Vaší banky

variabilní symbol je číslo objednávky

Odpovědné osoby:
Lenka Bardoňová (jednatel) – FotoAteliér, Grafika, Móda
Marek Běčák (jedantel) – Knihy, Obchodní a provozní záležitosti

Tel: +420 910 255 914
email: knihy@piscis.cz

1) OBJEDNÁVKA

Objednávka musí být provedena prostřednictvím našeho internetového obchodu na adrese https://knia.piscis.cz, nebo e-mailem na adresu knihy@piscis.cz. Do e-mailové objednávky je nutné uvést všechny následující údaje: do “předmětu” uveďte “objednávka” , dále nezapomeňte uvést přesnou specifikaci zboží (kód, název, množství, typ..), údaje týkající se kupujícího (jméno, adresa..), způsob platby (dobírkou, bank.převod předem, hotově – osobní odběr).

Při odeslání objednávky vystavujeme fakturu, fakturu si skladujeme pro potřeby účetnictví, fyzicky jí neodesíláme se zásilkou. Pokud potřebujete zaslat fakturu, zašleme Vám jí elektronicky nebo vytištěnou s dodávkou zboží, stačí do poznámky nám napsat větu „požaduji fakturu v zásilce“. V případě vyřízení reklamace nám postačí číslo objednávky či Vaše jméno a příjemní.

2) DODACÍ LHŮTY

Zásilky rozesíláme po obdržení objednávky od kupujícího do druhého dne na dobírku, nebo okamžitě po připsání peněz na účet, pokud je zboží skladem. V případě že se jedná o zakázkovou výrobu nebo zboží, které není skladem je zboží odesláno do 7 pracovních dní od doručení objednávky. Dodací lhůty jsou uvedeny u každého zboží.

Dopravu zajišťujeme prostřednictvím České pošty a.s. (dobírka, obchodní balík) – záleží na zadání požadavku na přepravu a způsobu úhrady, rovněž zadaného v objednávce. Také balíčky odesíláme přepravní společností ÚLOŽENKA, dodání je většinou na území ČR do 24h od odeslání balíčku.

4) PLATBA

Platbu lze provést těmito způsoby:

  • Dobírkou – platba hotově při doručení a převzetí zboží od kurýra nebo poštovní doručovatelky
  • Platba předem na účet – platba předem před doručením zboží. Po objednávce Vám bude zaslán email s údaji o platbě.
  • Online platby – PayU – platba kartou či přímo online z Vaší banky
  • Hotově při osobním převzetí ve Frýdku-Místku

5) BALENÍ ZÁSILKY

Zasíláme v bublinkové obálce nebo v krabici, větší množství v balíčku zajištěném proti poškození.

6) STORNOVÁNÍ OBJEDNÁVKY

Kupující má právo provedenou objednávku stornovat, nejpozději však do 24 hodin od jejího provedení a to písemně na naší e-mail adresu knihy@piscis.cz nebo telefonicky na tel. čísle  +(420) 776 547 278 (Lenka Bardoňová)

7) VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Kupující má právo vrátit NEPOŠKOZENÉ zboží bez udání důvodu do 14ti dnů, přičemž je povinen dopravit nebo odeslat zboží zpět na adresu obchodu uvedenou k sekci “Kontakt” a to na vlastní náklady. Za vrácené zboží, nejlépe v originál obalu Vám bude vrácena cena, kterou jste uhradili za zboží. Peníze za zboží bez nákladů na dodání zboží Vám budou zaslány bankovním převodem na Váš účet, či jiným dohodnutým způsobem do 14 ti dnů od převzetí vráceného zboží.

Postup vrácení či výměny zboží:

  1. a) Zboží vrátit nejlépe v původním, originálním obalu. Vložit do obálky či krabice a zaslat na naši adresu. Pokud bude zboží poškozeno, či zjevně použito nebo bez obalu, máme právo nevrátit plnou cenu zboží a odečíst si náklady na uvedení zboží do původního stavu.
  2. b) Na papír nám napište svoje jméno a příjemní, případně důvod vrácení či výměny zboží a také číslo účtu na který máme vrátit peníze.
  3. c) Odešlete na naší adresu: PISCIS InSpiral s.r.o., Heydukokva 85, 73801 Frýdek-Místek
  4. d) Po přijetí a kontrole stavu zboží Vám bude odeslána částka za zboží na Vámi uvedený účet. Snažíme se reklamace vyřizovat během 14dní, pokud by Vám peníze v této době nedorazili prosíme kontaktujte nás na email nebo telefonem. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dní od doručení reklamovaného zboží.

8) REKLAMACE ZBOŽÍ

Po převzetí si zásilku vždy pečlivě překontrolujte, zda-li je kompletní, není porušený obal a obsah odpovídá Vaší objednávce. Případné chybějící kusy, porušený obal atd. reklamujte přímo u přepravce při převzetí zásilky. Ostatní nesrovnalosti v zásilce nahlaste naší společnosti co nejdříve, nejpozději však do 48 hodin od doručení zásilky na Vaší adresu a to písemně na reklamace@piscis.cz. Oznámení reklamace, či požadavek vrácení peněz je možné písemně emailem na adresu reklamace@piscis.cz a nebo na tel. +(420) 776 547 278. Reklamované zboží zaslané na naší adresu nezasílejte na dobírku, takové zásilky nebudou akceptovány a budou zaslány zpět. Reklamace jsou vyřizovány v zákonné lhůtě nejpozději však do 30 ti dnů od převzetí vadného zboží. Zboží k reklamaci zašle nebo dodá kupující na naší adresu spolu s kopií dokladu o koupi, nejlépe v originálním obale a přesným popisem vady, bez těchto náležitostí nemůže být reklamace posouzena a vyřízena, tudíž bude vrácena zpět kupujícímu.

Adresa kam reklamace zasílat: PISCIS InSpiral s.r.o., Dr. M. Tyrše 3106, 73801 Frýdek-Místek

Pokud reklamace bude oprávněná, vyřídíme ji do 30 dní od přijetí zboží.

!!!! Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním a na nesprávné dodržování pracích/čistících pokynů. U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.

9) ZÁRUKA NA ZBOŽÍ

Ze zákona je spotřebitel oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Kupující spotřebitel má nárok na 2letou záruční dobu na nákup zboží. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.

  • Záruční doba běží od převzetí zboží.
  • Do záruční doby se nepočítá doba od reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít.
  • Dojde-li k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začátku, od převzetí nového zboží (příp. od převzetí zboží s novou součástkou).
  • Na dárky ke zboží nelze výše uvedené uplatnit.

10) BEZPEČNOST A OCHRANA INFORMACÍ

Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. s výjimkou situací souvisejících s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména a adresy dodání) a situací, které svou povahou poškozují stranu prodávajícího.

11) PRÁVA A POVINNOSTI KUPUJÍCÍHO

Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.

Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit kupní cenu plus dopravné(pokud je účtováno). S celkovou částkou k úhradě je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.

Kupující má povinnost odebrat zboží dodané na základě Závazné objednávky. Prodávající a Kupující se dohodli, že v případě nepřevzetí zboží bez řádného objasnění, nebo v případě prodlení Kupujícího s převzetím zboží delším než 14 dnů je Kupující povinen zaplatit Prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 500 Kč plus 10 % z kupní ceny zboží. Právo na náhradu škody tím není dotčeno. Právo Prodávajícího na smluvní pokutu a náhradu škody není dotčeno ani v případě, že prodávající prodá zboží, které Kupující nepřevzal, třetí osobě.

Kupující má právo stornovat odeslanou objednávku nebo vrátit zboží do 14-ti dnů od doručení.

Kupující nebo jiný příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození.

Zákazník by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí ihned informovat dodavatele.

Vyhrazujeme si právo neodeslat zboží zákazníkovi, se kterým máme špatné zkušenosti. (Jenž v minulosti nedodržel obchodní podmínky.)

12) MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÉHO SPORU

  1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu eshop@piscis.cz .
  2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
  3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce,nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.
  4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře,dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .
  5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
  6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
  7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
  8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
  1. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.